Ανοσία

Από τη στιγμή λοιπόν που η καραντίνα ετέθη σε άρση, οι άνθρωποι δειλά δειλά άρχισαν να έρχονται σε επαφή.

Πήραν μια ανάσα. Παρότι ο κίνδυνος. ο φόβος, το άγχος, αιωρούνται όπως ο ιός στα σταγονίδια του αέρα, η ανάγκη μας για ¨το κοντά» με τους δικούς μας ανθρώπους, δείχνει τεράστια..

Τι μας καθησυχάζει πάντα όταν όλα γύρω μας γίνονται απειλητικά;

Μα.. οι άνθρωποι.

Και κυρίως οι δικοί μας άνθρωποι.

Οι δικοί μας: φίλοι, γονείς, παιδιά, σύντροφοι, εραστές, γείτονες.

*****

Η έννοια του «δικού μου» εμπεριέχει από μόνη της μια ασφαλή πατρίδα, μια θάλασσα μέσα στην οποία εισέρχεσαι και βουτάς, κάθεσαι ανάσκελα με το πρόσωπο εκτεθειμένο στον ήλιο, κανένα κύμα δεν εμποδίζει την ανάγκη σου να αφεθείς σε αυτό που σε χαλαρώνει, σε ηρεμεί, σε γαληνεύει.

Η έννοια του «δικού μας, οικείου ανθρώπου» διαθέτει χαρακτηριστικά συγγένειας αίματος, χρόνιας επένδυσης αλλά και σύντομης, αυθόρμητης σύνδεσης μέσα από άυλη μεταφορά κοινών εμπειριών, με στόχο την καινούργια επένδυση, τη δημιουργία μιας νέας σχέσης.

Τι μας συνδέει ???

……..

Μια κοινή αντίληψη,

κοινή αίσθηση του χιούμορ,

ίδια αισθητική προσέγγιση,

ή απλώς η ανάγκη να αγαπάμε και να μας αγαπάνε,

να μοιραζόμαστε τις δύσκολες στιγμές με κάποιον.

……….

Και τότε? είμαστε Ασφαλείς??

0 κάθε άνθρωπος φέρει μέσα του το θετικό και το αρνητικό.

0 κάθε άνθρωπος είναι φορέας ..

φορέας οικείων και ανοίκειων πραγμάτων.

Έτσι και οι » δικοί μας» . Οι δικοί μας άνθρωποι, οι οποίοι είναι φορείς αγάπης, έλξης, ασφάλειας, προστασίας, αλλά και πόνου, δυστυχίας, τραυμάτων, «ιώσεων».

Η ζωή είναι… ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ !

τόσο επώδυνη και τόσο ανάλαφρη την ίδια στιγμή.

και ο μόνος τρόπος να νιώσει κάποιος ασφαλής,

είναι να εκτεθεί, είναι να αποκτήσει

την ανοσία της ΑΓΑΠΗΣ!

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

******

Η αγάπη πάντα δημιουργεί, ποτέ δε καταστρέφει!

Ένα ταξίδι η ζωή μας!

Επέλεξε νάναι , ταξίδι Αγάπης!

Enjoy the Ride

Rennesense

5 σκέψεις σχετικά με το “Ανοσία

Add yours

  1. Πολύ ήλιο έφερε το κείμενο και η μουσική σου, Ειρήνη μου και όχι από αυτόν τον ήλιο που καίει αλλά έναν ήλιο που ζεσταίνει όσο χρειάζεσαι για να χωθείς και να χαθείς στο νερό και αν αυτό το νερό είναι η θάλασσα (πόσο μου λείπει!) ακόμα καλύτερα! 😉
    Ρωτάς, πότε είμαστε ασφαλείς και τολμώ να απαντήσω όταν ευγνωμονούμε την Γη που μας τρέφει και μας στηρίζει!

    Με αγάπη και κατανόηση για ότι φέρει η ζωή, στέλνω ΑΦιλάκια καρδιάς! ❤

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Η ζέστη καλά κρατεί Στεφανία μου, και φέτος ειδικά ( φορώντας μάσκα- γάντια) στο εργασιακό μου περιβάλλον, μου φαίνεται ακόμα εντονότερη 🙂

      Ευτυχώς όμως εκτός από αυτή τη ζέστη,
      υπάρχει και… η άλλη,
      αυτή η γλυκιά ζεστασιά της αγάπης..
      ( για ότι κάνουμε, για όσα και όσους μας περιβάλλουν)
      που μέσα από αυτή, πορευόμαστε. με περισσότερη ασφάλεια!

      Και ναι!! Είμαστε ασφαλείς όταν ευγνωμονούμε τη Γη που μας τρέφει και μας στηρίζει ❤

      …και η ευγνωμοσύνη συναίσθημα ζεστό είναι, συναίσθημα αγάπης είναι..

      Καλό, ηλιόλουστο Ιούλη να έχουμε Στεφανία μου. με δροσιά στο νου και ζέστη στη καρδιά 🙂
      Φιλιά πολλά-πολλά!! ❤

      Αρέσει σε 2 άτομα

  2. Εγώ γιατί έλειψα από αυτό το όμορφο θέμα σου; Τι συνέβη και πήρα απουσία; Χμμμμ κάτι τεχνικό. Ειρήνη μου κρατώ το μήνυμα αγάπης σου γιατί είναι γεμάτο ζωή. Όπως πάντα το δίνεις σε όλους εμάς που σε ακολουθούμε και σε απολαμβάνουμε. Προχωράμε κορίτσι μου. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές να περνάς.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Οι ευχές όταν είναι αληθινές, είναι ενεργές, και τότε μόνο έχουν αξία Γιάννη μου, και για τον δότη και για τον δέκτη!!
      Επι της ευκαιρίας , να σου πω ότι το » ο κύκλος που κλείνει» είναι εδώ και λίγες μέρες το πρώτο μου e-book ( ναι ,κατάφερα να το έχω και χωρίς τη βοήθεια των παιδιών 🙂 )
      Παρότι δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ, η υπόθεση της Μαζαράκη με κάνει να διαβάζω στα κενά της δουλειάς μου και μου κρατάει την καλύτερη συντροφιά όταν πίνω τον καφέ μου!
      Είμαι στο 15 κεφάλαιο και με έχει μαγέψει !!

      Καλό απόγευμα σου εύχομαι και όμορφη καλοκαιρινή συνέχεια!!!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. !!!!!!!!!!
        Ειρήνη, τι λες τώρα. Τι τιμή καλή μου φίλη για μένα! Πόσο με συγκινείς.
        Οφείλω να πω ότι ίσως βρεις τεχνικές ατέλειες στην μορφοποίηση του e-book, ειδικά στην σελιδοποίηση λίγο. Δυστυχώς η μετατροπή που κάνει το πρόγραμμα της smawhwords χαλάει τη δική μου σελιδοποίηση και βλέπεις δεν έχω επαγγελματίες πίσω μου. Όλα τα προσπαθώ μόνος.
        Θα ήθελα ειλικρινά τις εντυπώσεις σου ελεύθερα και ανοιχτά.
        Πρόσεχε τον εαυτό σου και καλό καλοκαίρι.

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑